Vânzători fără coroană

Share Button

Clientul e REGE, zic unii. Și poate fi ceva adevăr în această afirmație. coroanaDar în ultimul timp ce se poate observa este că REGE e vânzătorul.
Cum vă dați seama de acest lucru?

-El are un scenariu după care trebuie să vorbească la telefon, dar decide că poate să o facă și fără.
-El are un număr de apeluri de efectuat pe zi și o mie de argumente de ce a făcut doar jumătate.
-El are o procedură anume după care e necesar să abordeze clienții, dar de fiecare dată clienții sunt abordati exact în dependență de dispoziția vânzătorului.

Și nu contează câte cărți le-ați dat să citească și câte traininguri au frecventat. Și nu are nici cea mai mică importanță pentru ei buna intenție ce o are directorul pentru a crea o imagine despre companie. Și cu atât mai puțin contează dorința de a crește volumul vânzărilor.

Toate acestea au o rădăcină. Și este un studiu cu o analiză profundă a comportamentului miilor de agenți ai acestui departament:

Nici un vânzător nu are motivația necesară îndeajuns pentru a face lucrurile corect și așa cum sunt cerute până nu ÎNȚELEGE singur care este cauza și efectul.

Iar un singur training, fie el și de două zile, niciodată nu a fost un motiv ca lucrurile să se schimbe radical în companie.

Cât despre lectură, la această întrebare nu a fost nici o sală sau un public de vânzători în care mai mult de un om să ridice mâna la întrebarea cine a citit cel puțin trei cărți în ultimul an la tema vânzărilor.

Instruirea departamentului sau oamenilor din aceasta sferă e un proces continuu. Și ține el neapărat și de motivația internă a fiecărui jucător.

Necesitatea de a fi prezenți permanent lângă ei cu sfaturi și sugestii,cu recomandări, materiale pentru dezvoltare personală și cu ajustari pe parcursul creșterii, toate acestea țin de superiori.

Coroana unui vânzător este formată de sumele din casă și clienții mulțumiți.

Schimbarea vine odată cu deprinderea noilor abilități. Iar acestea vin cu practica care intră în obicei nu mai repede de 21 de zile.

Un curs de vânzări care poate oferi combinația ideală de informație, practică și timp pentru implementarea cunoștințelor, ar fi o variantă ideală pentru un VÂNZĂTOR CU REZULTATE.

Detalii puteți găsi pe >>> acest link <<< 

Share Button
1691 Total Views 1 Views Today