Puncte sensibile

Share Button

Afacerea noastră are două puncte sensibile. Și în dependență de atenția pe care le-o oferim, obținem diferite rezultate.

PUNCTUL DE ATINGERE – orice formă de interacțiune cu clientul inițiată de companie.

PUNCTUL DE INTRARE – orice formă de intercațiune inițiată de client.

Publicitatea de calitate asigură un % maximal de conversie dintre PUNCTUL DE ATINGERE și PUNCTUL DE INTRARE.

Ce sunt acele Puncte de Atingere?

  • Baner Online/Offline;
  • Flyer;
  • RollUp;
  • Publicitatea Radio și TV;
  • Articole în reviste/blog;
  • Interviuri;
  • etc.

Punctele de Contact reprezintă:

  • Site-ul;
  • Magazinul;
  • Managerul de vânzări;
  • Scenariul de vânzări auzit de client la apel;
  • etc.

Mulți bani aruncați în marketing nu asigură vânzări mari. Pentru că o bună parte din clienți vor pleca dezamăgiți de Punctul de Contact.

La fel și mulți bani investiți în Punctul de Atingere nu vor avea efect, dacă despre asta nu vor afla potențialii clienți.

Faceți un exercițiu:

Scrieți lista tuturor Punctelor de Contact din cadrul companiei. Treceți peste fiecare din ele și întrebați-vă ce poate fi îmbunătățit?

Apoi exact același lucru faceți și cu Punctele de Atingere. Toată lista perfectă nu va fi. Dar vom avea o imagine clară unde și ce putem îmbunătăți imediat ce avem resurse de bani sau timp.

Cu o rândunică nu vine primăvara, la fel cum nu vine profitul așteptat cu un singur flyer, fie el și de cea mai bună calitate.

Îți dorești vânzări mai mari și rezultate mai bune? Vino la trainingul din 19-20 mai, Vânzător cu Rezultat. Detalii AICI.

Share Button
1098 Total Views 2 Views Today