Companii/oratorii

Share Button

Tot mai des companiile din Moldova participă la susținerea/sponsorizarea diferitor proiecte sociale, în cadrul cărora, desigur, cum e și normal, se ține un speech.

Momentul de groază vine atunci cînd reprezentantul companiei și-a deschis prezentarea PowerPoint și, plin de motivare, începe a citi de pe perete tot ce atit de sîrguincios a scris acasa sau ce i-au oferit mai marii companiei.

Sunt 2 mari probleme în acest sens:

  • Ceea ce citește invitatul nu vede nimeni pentru că e scris de nu se vede, ori
  • Marea majoritate a publicului doarme între momentul de citire a slide-ului și vocalizarea acestuia de către speaker.

Indignarea vine în momentul în care iți dai seama că ai petrecut 10,30 sau 60 de minute pentru a asculta ceva ce puteai citi pe mail.

Recomandare pentru companii: oamenii ce îi trimiteți în teritoriu, ambasadorii, reprezentații…, oferiți-le niște instruiri suplimentare în acest sens, recomandați-le niște literatură și verificați-i.

Imaginea companiei nu e doar ceea ce se vede la televizor sau pe panouri. E și ceea ce se vede pe scenă. Iar scena spune mult mai multe.

Share Button
843 Total Views 2 Views Today