Răspunsul la întrebare vine la sfârșitul acestui articol. Până atunci însă, studiind un raport recent al companiei MAGENTA am găsit un lucru interesant: la capitolul “Notorietatea companiilor care organizează traininguri”, 6% din respondenți au răspuns TEDx.
Eu o să dau dreptate acestui răspuns şi o să explic de ce.
Urmează câteva motive foarte simple:
Pentru că implică:
1. o echipă de lucru ce este antrenată în pregătirea evenimentelor;
2. vorbitori, oameni cu istorii de succes, care cel mai des NU sunt oratori profesioniști, dar care uimesc/motivează/inspiră prin discursurile lor;
3. public care, motivat fiind de aceste istorii, dorește să facă o schimbare în societate;
4. statul și companiile private partenere la organizarea unui eveniment de calitate.
Câteva cifre despre evenimentul ce urmează să aibă loc pe 20 noiembrie 2011, la Teatrul “Satiricus”:
– 11 vorbitori;
– mult peste 100 de participanți;
– 4 ore de discursuri;
– 2 pauze pentru un networking de calitate;
Înscrierile se fac pe acest link (cu părere de rău locuri practic nu mai sunt).
Deci, ce are totuși oratoria cu fenomenul TEDx? Totul!
– Speakeri
– Public
– Emoții
– Pregătiri
– Istorii ce ridică sala în picioare
și o imensă plăcere pentru că poți în câteva ore să schimbi viața a mii de oameni.
Oratorie plăcută!