Birotica unei prezentări

Share Button

De fiecare dată când planificăm un eveniment în cadrul căruia suntem prezenți în calitate de vorbitor, fie acesta un training, conferință sau orice altă ocazie de ieșire în fața publicului, e bine să ne punem câteva întrebări.

Din această listă fac parte puncte cum ar fi:

-Cine este publicul meu?

-Care este țelul prezentării mele?

-Care sunt resursele de care voi avea nevoie în cadrul acestei prezentări?

În următoarele câteva articole voi prezenta răspunsul la cea de a 3-a întrebare. Și pentru a oferi posibilitatea verificării comode a prezenței celor necesare înainte de orice ieșire în public, voi afișa această informație în formă de hartă.

Mai jos putem găsi lista cu birotică a unui eveniment. Prezența întregului „arsenal” nu este obligatoriu, pentru că unele prezentări nu au această necesitate.

Verificarea prezenței celor necesare și funcționalitatea acestora e preferabil să fie făcută de însuși vorbitor, pentru siguranță.

În următorul articol vom vorbi despre logistica necesară unui orator.

Dacă experiența vă permite să completați această listă cu materiale suplimentare, nu ezitați a le scrie în comentarii.

Oratorie plăcută!

Share Button
864 Total Views 1 Views Today